Tuesday, 11 December 2012

everybody needs a friend , right ?

hermm , masa hari-2 terakhir di KML mesti ada juga kan moment yang sweet gitu untuk dikongsi . yaa, memang ada sekali ! hehe .. 

first of all , masa kelas BI di language lab 2 , kami di beri kebebasan untuk buat apa ja , means , takda belajar lah . komputer kat sana pun boleh guna ja kalau mau . so , saya masa tuh duduk ngan shimah , sementara menunggu internet okay kami pun pegi lah lukis-2 di paint .

yang lucunya c shimah nih pegi lukis lah untuk saya ..mau tahu apa yang dia lukis untuk saya ? hehehe .. jap erk ..



hahaha , inilah lukisan dia untuk saya .. dia lukis dulu then dia gambar lah guna phone saya .
well , thanks shimah .. i'm appreciate it . hihi . cute sekali rumah yang ko lukis untuk saya kan siap ada matahari dan bukit lagi . dont worry , saya akan simpan juga gambar nih k . hehe .

lepas tuh , dia tulis lagi lah sesuatu untuk saya . dia cakap before saya tinggalkan matrik dia nak tulislah ayat untuk saya . herm3 , saya tertanya2 juga . lepas dah siap dia pun ambil gambar sekali lagi guna phone saya dan masa tuh saya belum baca lagi . nanti baru baca lah weh . hehe .



oraitz , nih lah yang dia tulis untuk saya .korang dapat baca ? hehehe .  

to shimah : dont worry , saya tak akan lupakan ko juga k . kalau saya tak balas message ko bukan bermakna saya sombong dah k . maybe time tuh saya busy kah , apa kah .. siapa yang dapat menduga kan . then , thanx bap doakan kejayaan saya di sana termasuklah impian saya maw kawin dengan doktor . alaaaa , terlalu berangan-angan lah pula .. saya tak kan padam juga number ko  . oraitz ? keep in touch .
nanti kalau ko ada time pegi lah kuching . jumpa kat sana yaa ...


                                                                                                                   



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment