Thursday, 7 March 2013

Boring :(

waaa , waa , i got a new hair . hahaha .. sotttt . itu pun nak d hebohkan . . xpa , just maw g taw jaaa ..
ndak salahkan  ? 
hmm , saya suka sangat rambut saya sekarang . rasa lebih ringan kepala nih .
walaupun memang agak sayang bap gunting rambut yang panjang but ndak pa .. rambut boleh panjang balik .
takda yang rugi pun . 

actually ,saya pun boring udah menyimpan rambut yang panjang . yalah , susah maw diurus . 
so , lebih baik gunting kan ? hehehe . cuba style rambut yang baru .

hermm , and today .. setelah lama ndak update entri , baru sekarang lah dapat tengok blog saya nih .
nampak sunyi jaa .. follower pun ndak bertambah-2 . 
maklumlah , jarang udah blogwalking . xpa .. cuti sem nanti .. hmm , d sanalah saya mencari follower .

suasana sekarang pun memang sunyi , cuti kan . semua orang balik .. roomate saya pun balik sabah .
maw belajar pun kadang-2 banyak betul dugaan . maw tengok movie lah , maw jalan-2 pi shopping lah , maw melepak di bilik kawan lah . adoiiiii . macam mana maw jawab ujian nih .

okay-2 relaxxxx , jangan tension .
lepas nih saya belajar udah . okay ? ndak maw udah lah malas-2 ...
k lah . no idea udah nih maw tulis apa . btw , babai :) have a nice day ..










Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment