Friday, 14 June 2013

just sharing ♥



insan seperti aku .
tak perlulah aku mencari seseorang yang sempurna untukku ,
cukuplah jika dia mengerti aku , 
mampu membimbingku , 
mampu menyayangi aku dengan setulus hati ..


dan , saat ini aku betul-2 yakin dengan apa yang aku rasakan , 
tidak seperti sebelumnya ..
apakah maksud semua ini ?
adakah dia adalah insan yang aku cari selama ini ..


sesungguhnya , aku tidak mahu kecewa lagi .
ia sangat menyakitkan , 
dan sukar untuk melupakan seseorang yang amat kita sayangi ..
cukuplah beberapa kali aku dikecewakan .
sudah cukup untuk mengajar aku lebih berhati-2 apabila mencintai


dia , 
sentiasa aku harapkan kesetiaan daripada dia ..
kejujuran yang penting dalam perhubungan ,
semuanya aku inginkan ..
aku tidak mahu kecewa lagi ..
semoga kali ini ia berkekalan ..
kerana , aku tahu perasaannya terhadapku ..
dan aku ,
tidak akan pernah berubah hati ..
sentiasa menyayangi dia .
menerima dia seadanya ,
seperti dia menerima segala kekuranganku ..

#MR.R , miss u :)

















Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments: