Last Day :(

tomorrow ! what will happen tomorrow ? omg , omg , saya akan tinggalkan sabah dan terbang ke sarawak .
dan itulah kenyataan yang harus saya terima . but , bukan untuk suka-2 , saya pi sana dengan satu tujuan , yaa , untuk belajar ! oraitz , i need to go :)

yang sedihnya saya tak sempat sambut new year di keningau , well , im feel so sad :( but , takpa lah ..
saya ke sana pun menjanjikan suatu kejayaan dan future yang jelas , okay ?
segala persediaan sudah saya selesaikan , dan alhamdulillah , medical check up pun okay aja , teda penyakit kronik . so , saya layak mengikuti latihan separa perubatan .




yang kat atas tuh kena bagi time taklimat , maw guna time kat airport , huhu :)
so , after 3 years .. keja saya adalah juruteknologi makmal perubatan , dan seriously , saya memang tak pernah terfikir yang saya akan mengikuti latihan JTMP , and i hope perjalanan saya ke sana akan baik-2 ja .
harap-2 saya dapat mengikuti latihan ini dengan jayanya , saya masih teringin dapat pointer yang tinggi , dan saya harap di sana saya mampu mencapai semua impian saya yang belum terlaksana .

esok , flight malam . so , 2 jam before flight mesti ada di sana , makin berdebar-2 plak saya rasa nih .takpa , anggap ja seperti besa , lama-2 semuanya akan menjadi biasa ..okay ?


dan , passport pun dah buat :) yeaah , tinggal maw pi sana lagi nih . 
hopefully , semuanya okay-2 ja , well , memang first takda sepa yang saya kenal but , saya harap saya dapat lah cari kawan yang baik , hehe ..

okay , lah .. maybe , after this , jarang dah saya update entry kot . yaaalah , sibuk nak urus di sana kan . tambah-2 lagi bila ada orientasi , omg ! kena dera lagi nih taw , harap-2 tak sengsara macam apa yang saya rasa dulu time orientasi di matrik . hehehe ..

tuh ja lah .. chow luk :) assalammualaikum ...








Comments

Popular posts from this blog

diploma teknologi makmal perubatan

♥ MY NEW LIFE ♥

apabila hati ini berbicara tentang cinta